Având avantajul locației firmei noastre, care se află în mijlocul geografic al țării putem răspunde în timp util solicitărilor pentru remedierea problemelor tehnice.
Totodată având o vechime de aproape 30 ani în domeniu accentuăm menținerea nivelului profesional în desfășurarea tuturor procedurilor legate de clienți. Prin aceasta înțelegem toate serviciile înainte și după procurarea echipamentelor:
- consultanță
- proiectare
- instalare
- punere în funcțiune
- mentenanță periodică
- service
- intervenție (pe bază de contract)
- piese de schimb originale
Puteţi beneficia de serviciile noastre pe tot teritoriul României.
Consultanţă tehnică
În scopul alegerii echipamentului corespunzător (putere, construcţie, etc.) şi a locaţiei de instalare optime vă oferim consultanţă tehnică înaintea ofertării. Tariful consultanței se deduce din valoarea echipamentului dacă acesta se va procura de la firma noastră.
Instalare
La solicitarea beneficiarului, montajul este asigurat de firma noastră. Vă punem la dispoziție următoarele servicii:
- instalare
- cablări
- modificări dulap electric
- trasee de cabluri, canale şi culise de ventilaţie, materiale fonoabsorbante pentru grup deschis, ţeavă de eşapament (pe bază de deviz de montaj) în funcţie de locaţia asigurată de client pentru funcţionarea echipamentului.
Livrare la client
Livrare asigurată până la beneficiar.
Punere în funcţiune
După efectuarea lucrărilor de instalare se asigură punerea în funcţiune echipament, teste funcţionale fără sarcină şi în sarcină.
Service
Service calitativ şi rapid în perioada de garanţie şi postgaranţie la Centrul de Service propriu. Toate produsele se vor livra conform normelor şi standardelor CE şi certificărilor ISO de la producători.
Service în garanţie
Specialiştii firmei noastre asigură service-ul echipamentelor vândute. De la anunţarea defecţiunii, timpul de răspuns şi de remediere în perioada de garanţie este de maximum 5 zile, timp de răspuns este de maximum 15 zile, timp de remediere, dacă echipamentele sunt exploatate în ţară.
Service post garanţie
- service
- piese de schimb şi consumabile necesare pentru funcţionarea echipamentelor pe o perioadă de 10 (zece) ani
- ulei motor
- filtru combustibil
- filtru ulei
- filtre de aer
- agent de răcire
Livrări piese de schimb originale
Piesele de schimb, accesoriile şi consumabilele pentru echipamentele de electroalimentare de siguranţă se asigură de
KOZ-SERVICE, atât pe perioada garanţiei, cât şi în postgaranţie, conform recomandărilor producătorilor echipamentelor. Garanţia pentru piesele de schimb înlocuite este cea asigurată de producători, în funcţie de natura reparaţiilor executate şi a pieselor schimbate. Pentru reparațiile în postgaranţie se oferă garanţie de 3 (trei) luni, iar pentru piesele schimbate 1 (un) an. Totodată trebuie respectate recomandările producătorilor referitor la ciclurile de întreţinere și exploatarea adecvată ale echipamentelor.
Instruire personal de exploatare
Personalul de exploatare se va instrui cu ocazia punerii în funcţiune al echipamentului, respectiv va primi instrucţiuni de exploatare, precum şi manualul de utilizare al echipamentului în limba română şi engleză.
Garanţie
Servicii de închiriere
Închiriem diverse echipamente de electroalimentare, care pot fi utilizate pentru diferite aplicaţii: construcţii, producţie, evenimente culturale organizate în aer liber (unde nu poate fi asigurată alimentarea cu curent electric din reţeaua publică), birouri, centre comerciale, staţii de carburanţi etc. (în caz de pană de curent programat sau accidental). Grupuri electrogene disponibile momentan: 4,5-10-20-40-110 kVA.